Raya 2011 - Rumah Cikgu Hafizah

by - 8:59 PTG

raya ke-10 kitaorang satu class pergi raya rumah OUR BELOVED ADD MATH TEACHER...
PUAN HAFIZAH...
even kami tak suka add math yang sah-sah memeningkan kepala aku . hermm tapi kami tak pernah benci cikgu add math aku one of the person '' LOVE '' add math so much hehehe.


hahaha... even waktu tu hujan tapi kami dengan PENUH SEMANGAT pergi juga even macam-macam hal berlaku before nak sampai rumah cikgu memang takut giler tapi tak apa anggap ia PENGAJARAN and jangan buat macam tu lagi ...

bukan senang woo nak cari rumah cikgu kena pusing-pusing pusing hahhaa... ehhhh actually mudah ja cari dah ada number kan then ade pulak clue-clue yang memang memudahkan so apa lagi so easy...


bila masuk ja semua muka lapar ja hahhaa...
time kami semua sampai ada la budak kelas akaun kami pun seriusly segan la nak masuk hahah biasalah nama pun sangat bersopan santun so malu-malu kucing la bagai wahaha memang tak boleh blah ok.




cake chocolate cikgu sedap kalah secret recipe wehehehee.... and mee kari @ kuah aku unidentified tu mee apa main makan ja yang penting enak dimakan ...
first person yang memang akan makan habis mesti and yakin sekali is AYU hahaaa..

 

waktu ni semua dah kekeyangan tahap giga mega kilo nano pico semua tengah rest ja and semua muka happy ja especially in the middle hahahaa...


budak LELAKI MELAYU TERAKHIR tersangatlah PEMALU ok hahahhaa...
tak boleh blah ja diorg ni nk capture pic pun nk tutup muka bagai aduh hahahhaa...... apa la yg dimalukan sangat ..???


an tengah bergosip tu aku dengar ja hahaha
apa la yang si cik rayhan bergosip aku pun tak dapat dikenal pasti...


ni semua muka kaki posing ok sampaikan malam tu aku kena marah dengan someone sebab kenapalah kami ni suka sangat tangkap gambar and akan bawa kemana-mana ja camera ... hurmmm dia boleh tanya macam tu ada ka patut nampak sangat dia tak menghargai seni photographic betul la....
salah ka????

 


nak balik dah ni.... nak said bye bye bye dah before balik weheehee...
duit raya duit raya hehheee...

 

lastly aku nak juga la letak pic aku nie asyik pic org ja hehehe...
nak juga ada apa salahnya kan...

so done for the whole day...
bye..
see ya
NIGHT...














You May Also Like

0 000 orang comment