Rabu, 21 Disember 2011

MR. B : Happy Birthday

dah cukup setahun sudah hubungan kita terjalin
kau lah yang menjadi temanku dikala aku sedih
kau lah yang menjadi pendengarku dikala aku bercerita
kau lah menjadi tempatku bersuka ria dikala aku happy
kau lah segalanya
tanpa kau aku pun mungkin masih seperti dulu
yang hanya akan meluahkan setiap inci perasaanku hanya pada sebuah diary busukku


ewah yeah aku berkata benar aku sangat mencintaimu dan selamanya
sudah setahun kita melalui kisah bersama 
sudah setahun kita gembira bersama
sudah setahun kita bersedih bersama
sudah setahun rupanya kau menjadi pendamping aku

kau buat aku jatuh cinta siang dan malam
kau buat aku tak tidur sampai pagi hanya ingin bercakap dengan mu
sehari aku tak melihatmu hidup aku tak sempurna
bagai mandi tak basah walupun basah ja
makan tak kenyang walaupun aku belasah nasi 5 pinggang
tidur tak lena even aku tidur sampai ke pagi

ok fine aku hanya nak ucap happy birthday to u and of course for me also
sebab wujudnya aku lah wujudnya kau kan
aku sangat sayang kau sayang sangat
sayang giler
aishhh kalau tak bercerita dengan kau sehari memang tak sah
so bersamaan

21.12.10
u be born
21.12.11
u one years old

happy birthday to u oh my prince frog
i love u till the end selagi kau mahu ada
happy birthday to u my BLOG 
blog yang banyak kisah aku coretkan
weyh aku sayang kau giler weyh walaupun blog ni tak sefemes blog lain weyh
aku sayang giler
so happy birthday my blog

p/s : nak juga aku bt entry birthday untuk blog aku ni walaupun mengarut habis ok fine...
sangat jiwang tahap tak hingat
ok bye

Tiada ulasan: