Teacher's Day 2012

by - 10:25 PG

assalamualaikum
hye peeps

Tumblr_m1u2n9gr8x1r9gy7io1_500_large

16 mei 2012 tahu ka idak tarikh untuk apa tu ? kalau tak tahu ishhhh korang memang teruk la teruk cap ayam sungguh. hahaha :P 16 mei dijadikan hari untuk guru guru yang ada di Malaysia di dunia tu aku tak sure la tapi yang aku tahu di Malaysia ja la. 

so aku dengan ini ingin mengucapkan
SELAMAT HARI GURU or HAPPY TEACHER'S DAY 
yeay yeay cikgu confirm dapat banyak hadiah macam mama aku juga hehehe.... mama aku boleh la dapat banyak hadiah student dia budak budak ni kalau cikgu sekolah menengah hurmm perangai macam aku la jarang nak bagi hadiah paling kuat pun ucapan " selamat hari guru, cikgu dan terima kasih cikgu " tu ja. ekekekkee..

so di dalam blog ini aku dedikasikan ucapan selamat hari guru untuk cikgu cikgu yang pernah mengajar aku dari tadika sampai ke sekolah menengah.

Tadika : Pasti An-Nur
puan jamaliah
puan cempaka sari
puan rokiah

SK : Sek. Keb. Bukit Pinang
puan azlina
puan zaini
encik tajuddin
encik noor azam
encik nasrul
puan mariam
puan rokiah
puan telani

SMK : Sek Men Keb Kepala Batas
puan noraini
puan siti aminah
puan zaiton
puan rosliza
puan fatiyah
puan amelia ching
puan roslina
puan faizah
puan rokiah
puan norizan
encik rushdan
encik badrul
puan oii bee hong
puan rosilah
puan suheir
puan norhayati

SMK : SEKOLAH ????
sorry to say tahun depan aku list aku baru masuk sekolah ni orientasi pun baru habis semalam.

banyak lagi nama sebenarnya tapi aku lupa la dah lama sangat tinggalkan diorang mana dah nak ingat kalau nak ingat pun sikit sikit ja la yang aku ingat pun cikgu darjah 6 and tingkatan 5 ja sebab aku pun tak tahu sebab apa. Ha Ha Ha.

yang penting siapa yang pernah mengajar diri ku ini aku nak ucap terima kasih sebab sudi berkongsi ilmu maybe kepada kawan kawan aku yang pernah menjadi cikgu aku. aku pun nak ucap terima kasih juga maybe cikgu yang mengajar aku berblog aku pun nak ucap terima kasih juga yang penting semua ilmu yang korang korang dan korang bagi sangat beerti walaupun ilmu tu ciput ja tapi it's okey ianya tetap bermakna.

apa yang penting jadilah seorang guru yang ikhlas mendidik anak bangsa walaupun adakalanya student ni kadang kadang suka ikut kepala dia ja tapi sebenarnya diorang sayangkan cikgu diorang tak percaya try korang dekati pelajar yang banyak masalah ni try jadi kawan diorang one day pelajar pelajar yang bermasalah ni lah yang akan ingat korang selalu berbanding pelajar pelajar yang kurang bermasalah ni.

lastly
THANK SO MUCH cikgu
you such a good teacher for me and for us
you an amazing person on this world.

thank you
thank you
thank you
and
thank you

bye

You May Also Like

2 000 orang comment