Ahad, 2 Disember 2012

Babysister ( Budak Budak Comot )

Assalamualaikum
hye peeps

P20_large

Ingat jadi babysister senang ka? hahaha sangat sangat susah, macam mana la orang boleh buka nursery untuk kanak kanak kan? hurmmm kalau aku mahu  rasa WOW pening kepala on the spot. nak kata aku tak suka budak budak tak juga nak kata aku suka sangat budak budak pun tak juga tapi okey la 50-50 ada suka ada tak suka yang penting kita hargai kanak kanak betul kan.

" STOP CHILDREN VIOLENCE  "

sayangi kanak kanak macam mana ibu sayangkan kita. jangan kasari diorang sebab diorang hanya seorang kanak kanak yang tak tahu apa apa. diorang hanya tahu main dan nangis itu aja. diorang masih belum boleh berfikir macam mana kita yang dah besar ni berfikir. sayangi la kanak kanak wahai manusia. kita sebagai yang tua sudah tahu berfikir dengan waras mesti lah tahu bezakan antara baik dan buruk kan.

" LOVE THE CHILDREN "

yeay.
bye see ya.


Tiada ulasan: