Sabtu, 22 Disember 2012

Mr. B : Happy Birthday My Life ( 2 Years Mr.B )

Assalamualaikum
hye peeps

174866398003362679_ys9raqkn_c_large

21 DISEMBER 2010

happy birtfday Mr.Blog yang ke 2 tahun, oh nampaknya dah 2 tahun blog http://lavender498032.blogspot.com beroperasi yang banyak menyimpan semua apa yang berlaku dalam hidup seorang hamba Allah yang bergelar Amalina Yaakub. sesungguhnya blog sebagai medium untuk aku mencoretkan segalanya yang tercatat dalam hidup aku semoga menjadi kenangan untuk aku bila aku dah tua. 

first aku berblog sebab saja bila tengok kawan aku best ja menulis aku pun nak juga ikut at the end now dah 2 tahun nampaknya usia dia. belum cukup 5 tahun lagi kalau tak dah boleh hantar pergi tadika hewhewhew.

sepanjang aku menulis ada banyak kenangan pahit dan manis yang tercipta hanya sebab berblog. adakalanya dengan berblog kita dapat kenal ramai orang yang bermacam latar belakang yang kita sendiri tak pernah terfikir. dan berblog juga aku mampu mengekspresikan pendapat dan pandangan aku yang penuh dalam fikiran hahaha.

dan dengan blog juga mengajar aku berubah menjadi insan yang lebih baik walaupun tak mampu menjadi insan sebaik kalian semua tapi hanya dengan blog yang mampu mengubah hidup seseorang, dan dengan penulisan seseorang lah aku rasa seperti aku ingin menjadi lebih baik dan belajar untuk lebih dekat dengan Pencipta diriku ini.

and
HAPPY BIRTHDAY MR.B aka MR. BLOG, I LOVE YOU. 
you give me a good memories and bad memories that always in my mind.
THANK YOU
readers for reading.

bye

1 ulasan:

hnahdy berkata...

mesti banyak catatan tersurat tersirat dalam Mr B ni kan