Soalan Yang Sentiasa Ada Jawapan :)

by - 7:48 PTG

assalamualaikum
hye peeps

96334879498740301_yfpvlxun_c_large

sebenarnya jawab jawab soalan ni bila dah tak da kerja dan bosan giler sedangkan aku ada ja banyak kerja yang nak kena siapkan tapi entah rasa malas dan malas so aku tinggalkan hahaha. so aku jawab la soalan soalan yang sering blogger tag yang aku save tapi belum sempat nak menjawab. tapi best jawab soalan soalan mengarut macam ni hahaha.
1) Apakah perkara yang anda lakukan apabila sedang bersedih?
- aku akan nangis ja la whole day then dah penat tidur pastu bangun dengan ceria ( tips ni sila ikut ).
2) Apa sifat buruk anda yg dari dulu lagi xboleh nk ubah?
- mudah lupa banyak benda, nama orang tu sememangnya lah then suka letak barang merata rata pastu mula kalut nak cari. ( jangan ikut sifat buruk macam ni adik adik ).
3)  Perkara apa yg dapat mengembirakan hari-hari anda?
- my family, my friends, and song.
4) Zaman belajar or zaman bekerja yg best & kenapa best?
- still student kan so zaman belajar la. sebab aku boleh jumpa ramai manusia dan banyak ragamnya and aku boleh admire orang ramai waktu belajar hahaha ( buruk buruk perangai ).
5)  Tempat yang paling anda teringin nak pergi?
- mekah, australia, paris, belanda 

6) 5 perkara yg anda tidak suka?
- penipu
- pemberi harapan 
- ular 
- manusia yang spesies perasan segala hal
- manusia yang pentingkan duniawi sahaja.
7) Anda anak ke-berapa di dalam family?
- anak sulung hehehe.
8 ) Apa pandangan anda tentang remaja zaman sekarang?
- ermm aku pun remaja bagi aku remaja zaman sekarang terlalu berani dan membuatkan aku takut dengan keberanian diorang ( in negative way la ).
9) Jika diberi peluang bercuti, kemana anda hendak pergi?
- aku nak pergi laut, sebab laut kesukaan aku.
10) Lagu apa yang anda minat & ada cerita disebalik nya? kisah cinta ke?hehe
- take my heart by soko. ada kisah ermm fikirkanlah.
11) Apa tittle ada sekarang single? married? in relationship? o complicated

- selagi aku tak kahwen entah la status aku apa hahaha.
12) 5 wishlist awak (tak kesah la dah tertunai or belum)
- aku nak ada driving licence.
- aku nak kereta sebiji please !
- habiskan diploma
- continue study on degree and master insyaallah, semua atas kehendak DIA kan, aku ikut apa perancangan yang telah DIA tetapkan.
- aku nak jadi millionaire ! ( hakhakhak )
13)  kalau dah bosan yang amat tahap dewa, demo buat gapo?
- kacau habis semua orang hahah.
14) 5 lagu wajib time karok
- aku tak suka karok karok bagai ni sebab tahu suara sedap sangat sangat hahaha.
15) minat kpop? :p minat sape woii? hehehe
- minat juga, minat taechyeon, suzy, wooyoung, soo hyun, iu.
16) bile nak kawen? muehehehe
- aku menunggu orang datang pinang aku sebenarnya hahaha, entah la siapa siapa. suh mama ja lah tolong carikan calon.
17) binatang or serangga paling ditakuti
- ulaqqq
18) fav kaler. satu jeeeee. jgn tulis bebanyak! XD
- biru.
19) social networking yang dimiliki?
- alah macam tak tahu. eleh...

20) brand henpon sekarang
- iPhone 8 :P


akhir kata bye hahaha

p/s : ahad dah mula kelas dan aku rasa malas nak pergi kelas oh Ya Allah tolong la rajinkan diriku ini.
p/s : amalina yaakub jangan boros hahaha


You May Also Like

2 000 orang comment