Jumaat, 23 Ogos 2013

I'm Officially 19 today :) 23 August.

Assalamualaikum
hye peeps



23 August 2013 , yes finally i'm officially 19 years old, no doubt. actually lama dah aku tak berupdate blog aku ni alih alih my tang birthday diri sendiri gedik sangat nak berupdate, tak tau la pasaipa. oh yes lately aku sangat busy thats why blog yang sudah sekian lama ini ditinggalkan untuk sementara waktu untuk penuhi waktu waktu yang aku ada dengan kerja yang lebih penting walaupun kerja tu tak penting mana pun. 

sebenarnya aku disini menaip untuk mengucapkan thank you so much kepada yang sudi wish birthday aku secara langsung atau tidak langsung kahkahkah, terima kasih atas doa korang yang sangat beautiful hehehe, thanks guys, dan ternyata hari ini genaplah umurku. yang tahun hadapannya aku sudah meningkat ke angka 2 dihadapan, oh sangat terasa kematangan diusia itu walaupun diri tak mampu menjadi matang secara keseluruhannya. (bak kata orang tua tua "masuk 20 boleh orang pinang dah" uikkk)

aku busy sampaikan nak ucap selamat hari raya pun dah tak sempat, sungguh menampakkan kesibukkan aku disitu, so disini aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA kepada pembaca blog (cewah bajet ada pembaca, sungguh membajet amalina). tapi apa pun aku nak ucap juga lah, selamat hari raya maaf zahir batin dari aku, kalau aku ada buat salah yang tak nampak ka yang nampak ka, aku minta maaf dari kepala yang berhijab hingga kaki yang berstokin. dan aku dah maafkan semua untuk hari raya ini. kosong kosong yeah. 

apa lagi er aku nak tulis?

ermm?

ha?

semester depan aku dah mula practical, insyaallah harap semua berjalan lancar tanpa masalah. dan aku berdebar nak practical sebab first time masuk alam pekerjaan and bidang yang sangat aku tak sepenuhnya menyukai hewhewhew.. (ada tips? share la).

p/s : ada cerita raya, cerita photoshoot kelas, cerita kursus kahwin hehehe. cerita hari hari banyak benda aku nak cerita nak menaip nak menulis tapi kekangan masa membuatkan aku tinggalkan semua, tapi masa bukan masalah sangat sebenarnya, malas yang lebih masalah sebenarnya. btw guys, have a nice day and sweet dream good night. 

bye.







3 ulasan:

Mohd Ridwan Abdul Manap berkata...

Selamat Hari Lahir, May Allah ease your way till the Jannah! :)

Addin Aisyah berkata...

happy birthday ! ^^ sweet 19th .. :)

Lelaki berkata...

sweet 19 la...huhu