#ANT

by - 9:44 PTG

Assalamualaikum,


Post kali ni, lebih kepada appreciation post untuk ANT. ANT singkatan untuk A-Amalina, N-Nanad dan T-Tinggi aka Hazimah. Aku bila baik dengan seseorang, mula la ada ja nama singkatan untuk masing-masing. Kalau secara tiba-tiba nama kau jadi makin singkat aku panggil tu tanda aku semakin rapat dan sayang sangat dah la tu dekat orang-orang tu. hehehe. 




Hari Jumaat 19 August 2016, masuk whatsaap (ws) dari si T tu, aku macam okey, yes aku tahu dia dalam dilema/problem macam tu, so bila dia ws aku macam 100% percaya, dia nak datang rumah aku nak luah apa yang ada dalam fikiran dia tu. Sebelum ni kalau apa-apa aku cepat sikit terasa, macam tak yakin, macam sesuatu sangat, tapi kali ni entah la macam percaya everything la apa yang dia hantar tu. kekonon nak datang rumah aku sebab stress. As kawan, aku akan cuba lah cari masa untuk dengar setiap luahan even kadang-kadang aku sendiri pun tak dapat nak selesaikan masalah aku. hurm :(

Bila buka pintu, okey, tertipu, penat tau aku fikir apa aku nak buat kalau dia tiba-tiba nangis, tetiba stress sungguh-sungguh. Aku hampir lupa birthday aku dah dekat dan mereka adalah orang yang selalu celebrate birthday si Amalina yang makin tua ni. 

Datang bersama kek coklat, menyanyi birthday's song yang sumbang tu masyaallah, almost crying guys! almost okey almost. *control* by the way thanks Mak Nanad buatkan bihun goreng yang sedap tu, favorite sentiasa. *lap air mata* terharu lagi dan lagi. Selalu aku dah boleh agak tapi kali ni, okey tak boleh langsung nak agak. 

Thank you. Entah la kan apa la baiknya aku ni sampaikan mereka dua sentiasa ada dan masih ada dalam hidup aku. Aku tahu, aku ada beribu kekurangan yang kadang-kadang buatkan mereka terluka. Cuma satu kelebihan yang aku ada dimana Nanad dan Tinggi tak boleh nak lawan. Sifat cool dan tenang. I'm cold! hahaha. Kalau aku marah, aku diam. Kalau orang lain buat hal, aku diam. Chill. Itulah satu-satunya yang mereka tak ada tapi aku ada. hakhakhakhakhaak :P 


So mereka cuba penuhi perangai kebudak-budakkan aku dengan main belon dekat Tasek Darul Aman. Favorite again. Tak boleh nak buat apa. Dah 22 pun masih tak matang, masih tak kisah apa yang manusia akan fikir. Play around and Laugh so hard like nobody there. I'm sorry for being that way. hahaha. *happys kids*




Thank you Nanad
Thank you Tinggi

I dont show I care but yes I care. 
I dont show I love but yes I love you.
I dont show any feeling but yes I do have all the feeling.

If I do make both of you hurt, then I'm really sorry.
If I do make a mistake, please hold my hand and bring me to the right way.
If I fall, please always there.
and maybe
One day, if I forget everything, remember! all the memories never be forgotten. (getting older)

May Allah grant both of you a Jannah in hereafter. 
May Allah always shower you with His blessing.
Be good and Do good. 

I love you and I miss you.
May this friendship last longer. 

bye :) 


You May Also Like

0 000 orang comment