Cilik Si Kreatif #CilikKreatif16

by - 8:56 PG

Assalamualaikum,
Seorang Amalina kembali ke dunia blogging setelah berminggu juga tak update sejak balik dari lepas cuti mid sem hari tu. Naik ja cuti mid sem, banyak betul kerja nak kena settle kan, banyak kerja nak kena cover untuk mid term test, itulah balik rumah cuti seminggu bukan nak buka buku, sibuk dengan makan tidur makan dan tidur. hurm. Jangan ikut perangai buruk tu adik-adik. 

BEBAS!
Mid term dah habis, yeay! setelah 2 minggu aku tidur 3 jam ja sehari, padan muka diri sendiri, di hari hari terakhir test, untuk paper marketing dan bbi-academic writing, Amalina dah sampai limit diri sendiri, bila demam, selesema dan sakit kepala menyerang. Yes! itulah study jangan last minit. But thanks god, He helping me a lot last 2 week. #Blessed so aku dan favorite persons aku dekat sini meraikan kebebasan dengan makan-makan bersama ewah pada 10 malam. *ya, ya, ya makan malam malam tak bagus* tapi apa boleh buat test habis pukul 10 kan. hek! 

BERSAMA BUDAK BUDAK
Pada 26 November 2016, aku dan kawan-kawan aku dan bersama Madam Asyikin semestinya bersama sama dengan UPM, akan menceriakan hidup kanak-kanak comel dengan bengkel kraftangan yang cute sampai rasa nak pengsan *konon*. 

Sebagai salah seorang pelajar yang ambil kursus kraftangan untuk sem ni *aku sangat kaku dan kelu nak menjahit* tapi I DID IT! jadi sekarang, dengan idea kreatif yang kami sekelas ada, so here we go dengan Bengkel dan itu adalah percuma yang kami anjurkan bersama-sama dengan murid-murid dari Tadika A.B.S. (Serdang, Selangor). -Harap semua berjalan lancar-




Dengan membawa tema "SI CILIK USAHAWAN KREATIF" kami harapkan dengan apa yang kami ajar mampu menjadikan kanak-kanak seorang yang kreatif dan be have fun on that day. come on kids, we gonna make you guys chill and relax. YEAH! *ini kalau cousin-cousin aku, yang little kiddos tu mesti suka benda macam ni*

Apa pun, doakan yang terbaik, dan kursus kraftangan kumpulan 1, UPM,  kita boleh buat. Yeah!

Untuk live update pada 26 November 2016 ni, boleh check it out on my instagram : Instagram Amalina Yaakub (just click, it will bring you there) I will open it up for public just to update what gonna happen on that day or just click for the #CilikKreatif16 and it also will bring you something cute and adorable about them. *maybe* hahahaha. Zaman sekarang semua tentang hashtag so kita ikut peredaran masa dan zaman, baru nampak macam kemain on trend. kan?

good luck!
jangan lupa guna #cilikkreatif16 dalam post instagram anda semestinya, dalam tweet di twitter anda ataupun dalam post facebook anda. hehehe. 
bye
see you there kids!


You May Also Like

0 000 orang comment