Khamis, 24 Ogos 2017

Happy Be 23rd Nana

Asslamualaikum,

Happy Birthday to me!
Saengil Chukahamnida Amalina!


Dah masuk umur 23 tahun pun seorang Amalina yang sentiasa orang sekeliling layan macam baby hahaha. Mereka semua tak pernah percayakan aku yang dah mampu berdikari. SUMPAH! aku dah boleh berdikari sekarang even kadang kadang nangis macam sakit sangat sedangkan tak ada apa pun yang jadi. hahaha.

Mama selalu cakap 'cepat nya la anak ma besar' dan abah dengan cool nya sentiasa panggil aku dengan pangilan 'adik' walaupun dah besar gedabak dah ha. Should change adik kepada kakak mungkin hahaha. Well, seorang budak yang tak ada kakak mahupun adik mahupun abang kan. Little baby forever even dah kahwin, dah ada anak, dah ada cucu hahahahahahahahahahaha.

I WANT TO BE FOREVER BABY GIRL

Terima kasih semua untuk doa dan ucapan yang sangat best bila baca. Sama ada kenal aku atau tidak, dan tiba tiba wish dengan baiknya. Aku boleh cakap terima kasih semua untuk sesuatu yang membahagiakan. 

Terima kasih mama lahirkan seorang budak perempuan yang manja nak mampus dan dah mokmok sekarang, tak apa, masih cute kan hahaha. Terima kasih abah sebab sentiasa ada dan berkorban banyak benda untuk mama, Ina dan arwah adik.

Terima kasih family yang selalu ada waktu jatuh tergolek sampai tak tahu nak bangun dan mula langkah guna kaki kanan atau kiri, dan sentiasa ada waktu bangun yang kadang kadang terlagha sikit dengan hidup. Terima kasih selalu ingatkan ina itu ini, dan tak pernah rasa bosan nasihat benda yang sama dan Amalina masih buat juga hahahaha.

Terima kasih kawan-kawan yang sentiasa ada waktu aku jauh dengan family, waktu aku bosan yang entah datang perangai nak ganggu semua orang, yang waktu jatuh dan bangun juga. Weyh hangpa adalah manusia yang terbaik yang muncul dalam hidup aku dan harungi hidup yang penuh liku liku sama sama. Aku sayang hangpa gila! hahahhaha

zaman Pasti An-Nadwa
zaman SKBP
zaman SMKKB
zaman Polimas
zaman UPM

Terima kasih semua! dan terima kasih juga untuk customer @by_freesia yang doakan baik baik. By the way, aku ada buat birthday sales so hurry check it out there guys. Hari ni LAST tau!!!!!


HAPPY BE 23rd AMALINA YAAKUB
big girl already but still the same

22 AUGUST 2017
Thanks Zaza, Nanad, Tinting celebrate birthday aku in advance hahaha. Sumpah! aku sangat malu bila kena surprised dan rasa nak nangis whole day.

Thanks buat kan all time favorite chocolate cake and bake macaroni untuk seorang budak yang rosak sikit bila masuk bab masak ni. 

Appreciate!



23 AUGUST 2017
Thanks best friend sebab belanja makan ewah! entah mimpi apa belanja tu ha hahahahha. Touched! 
Aku sayang hang giler budak, nasib hang perempuan kalau lelaki dah lama aku ngorat hang LOL!





WISHES!

























OKEY!

kalau nak letak semua memang panjang yang berjela lagi lah, terima kasih juga yang wish dekat facebook tu. Thank you guys. So itu ja la wish dan ucapan dari kawan-kawan rapat dan family yang sentiasa ada. I love you guys so much tau. ohhhhh yang call tu so sweet tau!

As usual, this is my memories untuk tahun 2017!
Aku akan ingat kenangan yang kita cipta sampai bila bila.
thanks dear!

I LOVE YOU
see yah!

Tiada ulasan: