Opinion : Perluka?

by - 7:24 PTG

baru ja lepas post entry tadi tetiba dapat idea rasa nak post lagi..
hehehe...

so aku nak discuss about..
needle yang terhege-hege pergi cari si pashmina ..
sedangkan kadang-kadang pashmina tak perlu pun si needle tu tapi si needle tu tetiba je mengedik macam kucing siam dekat si pashmina..
opsss...
( adakah ayat aku sedikit kasar . sorry . )

  

hehehe actually kalau ikut PEPATAH yang betul
'' PERIGI CARI TIMBA '' 

( jumpa dalam incik goggle )

tetiba pulak aku nak buka topik ni dalam aku punya blog hehehe
bukan senang aku ni nak datang idea nak tulis melimpah-limpah kena ada masa juga kalau ada hari tu tak da langsung idea beku je macam iceberg... je aku rasa.
tapi tetiba kali ni macam ice cream yang cair je idea aku datang hehe..

bila masuk bab macam ni aku tahu ramai girl sekarang suka terlalu expose dia punya feeling pada lelaki kan sampaikan dia tanpa segan boleh pulak si girl ni confess si lelaki sedangkan sepatutnya actually si lelaki yang gagah perkasa lagi macho lagi gentleman la pergi confess ini tidak alamak girl pulak yang pergi confessss auchhh so embarassing !!


hehehe and satu hal lagi ok la kes needle cari si pashmina satu hal lagi dah la kita yang pergi cari si pashmina boleh pulak kita hebohkan yang si pashmina tu milik kita even kita tahu yang si pashmina tu belum tentu lagi milik kita..
macam tu juga la kalau aku berbalik kepada girl and boy
kita yang terhege-hege pergi dekat si boy tu pastu boleh pulak kita cerita satu dunia bahawa dia tu milik kita sedangkan kita diri sendiri urself tahu dia tu bukan milik kita and belum tentu lagi dia milik kita sebab as long as si lelaki tu belum suarakan apa-apa mean dia bukan milik kita and kita pun bukan milik dia so bebas la masing-masing stil ada pilihan nak pilih siapa..

actually muncul nya tajuk aku petang yang panas ni sebab aku nampak depan aku sendiri tadi macam mana si girl tu boleh dia cerita yang si boy tu milik dia.
then actually boy tu buat bodoh and just laugh to her..
pity on u...
aku tak tahu nak cakap apa takkan aku nak pergi tarik si girl tu suruh dia tutup mulut kot aiyoo...
aku just boleh tengok and tak boleh comment apa-apa sebab setiap orang ada akal yang Allah bagi so please fikir la...

THINKKKKKK..
THINKINGGGGGGGG..

actually perempuan di luar sana tak perlu pergi cari si timba sebab suatu saat timba tu sendiri tu akan cari kita tanpa kita paksa. actually 
MENCINTAI ORG DALAM SENYAP ADALAH YANG TERBAIK
bila kita cinta and sayang dia kita tak perlu cakap sebab bila kita selalu ungkap benda tu lama-lama perasaan tu akan hilang and dia dah tak bernilai.
sebab bila kita sayang seseorang tu biarkan dalam hati sebab bila kita sering heboh kuasa tuhan siapa tahu dia twist kan perasaan kita and bertukar jadi benci..
so better sayang org pun just diam-diam tu adalah satu cinta yang paling agung.,..

sekian,
makasih

You May Also Like

8 000 orang comment