Polimas : Semester 2 Kembali, AWESOME

by - 9:41 PG

Assalamualaikum
hye peeps


: tolong jangan cari muka aku dekat atas tu sebab tak da : 
kuikuikui

yeah semester 1 baru ja habis hari tu, and now semester 2 pulak yeah aku tahu aku junior hahaha tapi alah senior dengan junior tak jauh beza pun umur kan kan kan. 
 16.12.12 mula dah kelas kami yeah dah mula san subject first aku kenal is business mathematics dan aku tahu dia adalah additional mathematics yang sangat kawan baik aku, hurm sangat kawan baik dan now aku rasa oh god please help me, sesak nafas tengok subject tu hahaha

semester 2 ni tak da apa yang berubah pun still jumpa muka muka classmates yang lama, tapi muka muka lecturer yang baru, dan kelas yang baru :) 
( ada budak carry subject hensem )

DAT2A dapat ketua dan penolong baru hohoho, yang lama letak jawatan dah maybe dia tak sanggup dah kot kami buli dia, tak pa ketua yang baru ni kita buli dia lagi dah la dalam kelas pendiam, harap dekat luar ja dia ramah, hahaha tapi pandai tak dapat disangkalkan lagi :)
Amaq and Aqilah good luck :) 

aku ambil 8 subject yang 1 tu normal co-curiculum wajib ambil kan, aku choose puteri islam ( sila buat muka percaya hahaha ) *tipu tipu*



ini lah subject subject yang bakal menjadi kawan baikku untuk sem 2 ini hopefully aku boleh buat dan mampu dapat apa yang aku targetkan, walaupun rasa susah tapi tak pa kita cuba, selagi kita ada kudrat jangan berhenti mencuba. hidup tak boleh give up, kalau kita tahu kita nak benda tu kita tak boleh stop selagi kita tak dapat.

*makan di kafe masih sama aishh bila makanan yang bertukar wajah ni, sem baru dah ni* tetiba masuk bab makan.

akhir kata dari saya ( skema ) DAT2A lakukan yang terbaik untuk semester 2 ini, dan untuk Amalina Yaakub fokus, mu tak boleh main main dah, jangan banyak verangan sangat dalam kelas and please kurangkan minuman yang bergula dan berchocolate banyakkan minum air kosong. ( bukan untuk aku ja pesanan ni tapi untuk semua ).

p/s : rugi tak ikut Hazim and Auni bosan pulak duk rumah hari ni. kalau tak wuuu release tension aku sampai esok. adeh :) 


ok lah bye korang
love you


You May Also Like

1 000 orang comment