2013 : 1.1.13 : 4.1.13 SuperMAN beriMAN

by - 9:56 PTG

assalamualaikum
hye peeps

Tumblr_mg2ednxdvr1r6je56o1_500_large

yeah akhirnya ini jumaat yang pertama bagi tahun 2013, sampai waktu ni aku masih terkejut sebab cepatnya waktu berlalu, masih terawang awang dalam minda aku detik aku ambil slip keputusan spm pada march 2012. masih terbayang bayang saat aku menangis atas semua kesalahan yang aku lakukan di tahun 2012, dan masih diawang awangan saat penat aku terbalas dengan kegembiraan di penghujung 2012. masih termimpi mimpi bagai 2013 belum muncul tapi itulah kenyataanya, hari ini 4 januari 2013. dan umurku dah menginjak ke 19 tahun. terasa cukup tua dan terasa untuk aku menjadi lebih matang.

tahun 2012 banyak detik detik suka duka kehidupan aku yang banyak aku coretkan dalam ingatan yang aku kurang coretkan di blog, entah aku menjadi malas kadang kadang untuk mencoret disini mungkin sifat malas yang masih berbaki dalam diri. tapi untuk tahun ini 2013 aku sudah berjanji untuk kurangkan sifat sifat yang tak sepatutnya itu dan fokus dengan apa yang ingin dicapai dan digengam.

dan apa yang best untuk 2013 aku jatuh cinta dengan superMAN beriMAN aku tak tahu la sebab apa kan tetiba perkataan tu muncul so tema blog kali ni la hahaha

" mencari superMAN beriMAN "

cewah statement nak gempak ja amalina :) tapi betul la dalam hidup kita dan semua manusia inginkan yang terbaik dalam hidup masing masing so macam aku, aku inginkan seorang superMAN selain abah aku sebagai superHERO aku. bukan inginkan yang sempurna cuma inginkan yang boleh terima kita siapa kita yang boleh terima kita siapa keluarga kita yang boleh terima kita apa adanya tanpa ada rasa was was. dan yang boleh lengkapkan apa yang kurang dalam hidup kita. { peace } apa yang aku sedang ulaskan ini.

2013 aku harap sangat akan menjadi tahun yang bawa keberkatan untuk aku, yang penting aku harapkan result semester 2 dan 3 yang lebih baik dari semester 1. dan aku juga harapkan aku mampu dikelilingi orang orang yang baik dan ikhlas dan jujur. aku juga harap sangat aku dikelilingi rakan yang serba serbi mampu menerima aku siapa aku diluar sana.

2013 juga aku punya visi aku nak lesen kereta aku nak lesen kereta. hahaha :P dan yang paling utama semoga aku boleh menjadi insan yang lebih baik sebab aku tahu aku bukan seorang yang baik mungkin aku bertudung tapi hati itu masih belum bertudung sepenuhnya. mengerti maksud aku? hati yang masih belum sepenuhnya suci. yeah aku tahu untuk menjadi insan yang baik HATI yang harus dibersihkan dahulu. { semoga ALLAH memberkati niat yang ingin kita lakukan }

so bye guys
selamat menjalani tahun baru
dan
selamat menjadi diri yang lebih baik.

p/s : superMAN oh superMAN 




You May Also Like

2 000 orang comment