Final Exam

by - 10:17 PTG

assalamualaikum
hye peeps

I_never_finish_anything_large

yeah final exam untuk semester ini semakin menghampiri diriku yang semakin mengelabah nak jawab apa paper tu come out nanti. nervous aku semakin menaik naik dan naik seperti nilai untuknya turun sangat tipis. aku takut ni nak final. yes takut dengan KILLER SUBJECT yang aku tahu mampu membunuhku secara perlahan lahan . hahaha ( apa yang aku sedang repekan ? aku pun tidak pasti sebenarnya ).

so my final exam start 17 november 2012. yes i know it just around the corner yeah lagi sebulan ja lagi weyh. takut weyh even 4 paper ja tapi aku dah rasa macam what the fish?. oh man. takutnya berganda.


itulah jadual final exam aku. memang aku rasa nervous ni tak tau dah nak buat macam mana ni. bila fikir fikir balik aku dah ready ka? yang aku tahu jawapan aku satu sahaja belum ready.

someone pernah cakap dengan aku macam ni " amalina, awak takkan pernah tahu yang awak belum bersedia kalau awak sendiri tak menghadapi benda tersebut, bila awak dah berhadapan dengan perkara tersebut baru lah awak tahu awak dah ready atau belum, mulut boleh berkata belum bersedia tapi bila dalam keadaan terdesak automatik awak boleh menjadi seorang yang bersedia menghadapi apa pun cabaran, so cubalah berfikiran positif dan berkata , yeah aku sudah bersedia, "

4 subject ni memang hard. 
principle of marketing = terlalu banyak teori.
fundamental of accounting = musuh ketat aku.
microeconomic = nampak mudah tapi dia mampu menjerat anda dalam senyap.
statistic = formula adalah ibu baginya dan calculator bagai musuh bila tersalah tekan number.

bagi aku semua benda susah tapi bila kita kata kita nak kita mesti dapatkan walaupun benda tu jauh dari gapaian bila kita kata kita nak kita mesti dapatkan. susah atau senang kita perlu dapatkan.

aku juga nak DEKAN. DEKAN tolong la aku nak KAU DEKAN. tolong la jadi boyfriend aku untuk 6 semester ni. please. jadi boyfriend terbaik aku. i love you DEKAN.

walau apa pun cabaran apa yang kita perlu tahu ALLAH sentiasa ada untuk kita. yakinlah dia ada. dan terus ada. 

see you soon guys.
maybe after final insyaallah berupdate la blog ni aku nak focus ! tapi aku ni pun bukan boleh kira tengok tengok jumaat ni ada ja entry hahaha.
bye.

p/s : sorry kalau aku ada buat salah ok.
SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA next week yeah aku cuti kahkahkah .( actually nak cakap aku cuti tu ja ).



You May Also Like

2 000 orang comment