What We Get Based On What We Did

by - 1:16 PTG

Assalamualaikum
hye peeps

Tumblr_lj3z79wjga1qzma3ao1_500_large
10.12.12 result aku officially keluar dan alhamdulilah tak de kena repeat paper ka apa ka lulus semua, yang tu yang paling aku harap sangat. bila result keluar ja first aku tengok bukan CGPA aku tapi tengok lulus ka tak dan alhamdulilah again semuanya okey sahaja. mula mula cuak la juga nak check result, macam mana tak cuak sebab aku tahu aku ni macam mana hanya student biasa biasa ja bukan student yang luar biasa hahaha :).

aku sebenarnya takut kena carry paper sebab sepanjang minggu exam aku demam panas kot, dengan suara giler merdu, habis merdu lah dan hidung pun masa masa tu jugalah dia nak buat manja manja dengan aku, perghh memang menguji kesabaran hahaha tapi nak buat macam mana dugaan exam kan. dan yang paling teruk buku langsung tak boleh tengok macam orang normal tengok, aku sempat study sikit sikit ja selamatlah ada gap setiap subject so kadang kadang tu lepas baca sikit then berhenti sikit sampai la habis semua chapter. demam ka tak demam ka still kena study semua chapter kan. 

dan memang exam ni aku study hurmm aku dapat rasa result aku bakal kecewa dah la baru sem 1 fuhhhhh memang nervous kot. target 4 flat tu kena buang ketepi ja la kan. hahaha. btw aku bersyukur apa yang aku dapat sebab itu usaha yang dah aku lakukan. terima dengan redha sahaja lah.



this my result ( redha )
walaupun tak sehebat classmates aku yang lain tapi tak pa aku dah cuba sebaik yang mungkin, mungkin ini rezeki hahaha :)

ok bye 
see you again !

love you !


You May Also Like

1 000 orang comment