" Kamu Mampir Setapak Padaku, Tak Mengapa Jika Kau Lambat, Aku Tunggu " - Dr. Anwar Fazal -

by - 11:11 PTG

Assalamualaikum
hye peeps

546320_401746316510615_597914310_n_large

bertapa panjangnya tajuk pada malam ini hahaha :P yeah aku suka ayat tu dari dr. anwar cousin syamsul yusof yang anak yusuf haslam yang pengarah drama gerak khas tu hahaha kenal kenal ? 

" kamu mampir setapak dekat padaku, tak mengapa jika kau lambat, aku tunggu "

ayat dia sangat mendalam dan ada certain yang tak faham apa yang ingin disampaikan begitu juga aku yang masih tak faham tapi aku fahamkan based on apa yang aku faham hehehe.

mengikut dalam otak aku, seseorang yang kita inginkan dalam erti kata lain jodoh kita, dia dah hampir dengan diri kita tapi masih terlalu perlahan untuk dekati kita kerana kita sendiri masih perlukan ilmu untuk menjadi yang terbaik buat dirinya dan dirinya juga begitu masih ingin menjadi yang lebih baik sebelum berhadapan dengan kita dan dengan itu kita akan terus menunggu dirinya, siapa pun dia hanya Allah yang tahu dan kita harus terus cuba mendekati.

tergesa gesa mencari cinta, takut itu bukan untuk kita. 

p/s : lama tak update blog dan aku tahu hanya aku seorang merindui untuk membaca blog sendiri muehehehe  :) 
p/s : mencari cinta bagai mengharungi sungai yang kita tak tahu penamat dia dimana. dan akhirnya cinta paling hakiki hanya DIA.



You May Also Like

0 000 orang comment