Saya Suka Awak

by - 2:19 PTG

Assalamualaikum,

Izinkan aku menjerit sekuat hati untuk 10 saat sebab dah habis exam, masyaallah sisturrrr soalan dia betul betul boleh buat rasa aku belajar ke idak sepanjang almost 5 bulan ni. tak tahu la nak cakap, apa yang Amalina tulis dalam kertas jawapan. rasa nak ja balik kolej buka balik buku dan study sungguh sungguh. 

Tetiba terfikir aku ni dah salah pilih course ke apa ni. aku patut tukar course ke tukar U terus. maybe ke U yang dekat sikit dengan rumah, baru mood belajar bersungguh sungguh tu nak datang. *alasan paling munasabah* untuk balik lari belajar dekat dengan rumah and stay dengan ma and bah. sebenarnya tak ada la best mana belajar jauh jauh dari family ni. even dalam Malaysia pun perasaan tu masih tak mampu nak terima. 

Macam mana pun pilihan dah buatkan, kena suka juga lah even tak suka pun. saya sangat suka awak! tersangat suka ha! sampai rasa tak tahu suka tu nak letak dekat hati mana dah, sebab dah terlebih suka. 

Dah habis pun semester 2 Alhamdulilah :) Allah knows best. Excited nak balik rumah. esok kita balik er hati. tahu tahu homesick sangat dah ha. dah bulan puasa kan, dia punya sedih lain macam betul hahaha. So untuk gembirakan hati, pergi la berbuka dekat ioi sebab tu ja paling dekat dengan sini. 



*mata merah* 
tak tahu la aku sedih ka apa ka? ka sedih dapat makan Bingsu dekat dal.komm cafe entah. boleh nangis tau dapat makan benda alah tu. maybe acah acah feeling descendants of the sun (sedih drama tu nasib happy ending). belum boleh move on dari Dots. 


So iftar bersama sama classmates, coursemates, collegemates and semua lah. gonna miss you guys a lot a lot a lot. hahaha. btw mereka mereka semua dah balik rumah. :( bertambah sedih rasa hati. 

BINGSU *love love love love*

okey bye. 
p/s : jumpa next semester awak, bye crush dekat UPM. kita jumpa crush dekat Kedah pulak. hahaha :P



You May Also Like

0 000 orang comment