De' Queen : Raihan 2

by - 1:32 PG


sambungan cerita aku yang tak habis hari tu malas sungguh nak sambung sebab mood dah hilang.

assalamualaikum
hye peeps

nak sambung bercerita ni.
lepas ja bank in duit. aku dgn an kami ni nak pergi la aneka saja saja jalan jalan dah kami dua orang ja so tak tahu nak nak pergi mana just otak nampak aneka ja la.
sampai ja dekat situ ceittt aneka tutup lagi. pehal buka lambat tengok jam baru pukul 10.30 macam tu. aneka buka pukul 11 so awal lagi.

tak pa lah then kami dua pergi la ada bazzar apa entah dekat depan depan tu. aku dengan an pusing pusing tak ada apa pun yang menarik minat.
singgah minum milo dekat kedai tu.
milo 1.70 boleh la not bad la.

sedap sedap gossip muncul mamat mana entah.
dengan muka slambar tahap anak gorila ja datang duduk dekat depan kami dua.
aku kata " apa kes mamat ni buta ka? ''
tengok tengok mengada ngada betul . ingat aku dengan an nak tersengih sengih layan dia. buat buat salah tempat konon. ehhh tolong la. nak tackle guna cara zaman tuk kaduk boleh belah la.
cuba guna cara gentleman sikit baru cool

aku tak tahan aku ajak an pergi tempat lain. rasa macam pelik ja. baik kita move kan takkan still nak duduk dekat situ kot.

destinasi seterusnya.
aneka

dekat sini pulak aku jumpa orang yang kureng sikit faham tak maksud aku ataupun bahasa kasar ( orang gila la ). aku bukan pandang rendah dengan dia cuma aku takut sebab aku tengok dia duk sentuh perempuan dah la dia lelaki aku nervous la. 

boleh an duk gelak dekat aku. aku ni dah la lemah sikit bab bab macam ni mula la aku jalan tengok kiri kanan depan belakang takut dia ikut.

aku masuk bookstore beli novel " jodoh itu milik kita " tengok tengok orang tu ada depan tu. aku nak keluar takut ja. kakak kakak yang ada dekat bookstore tu cakap apa " jangan takut dia kacau orang kenal ja " aku kisah apa dia kacau orang kenal ka tak. kalau aku dah takut, takut juga la.

lepas ja beli aku keluar and balik rumah terus tak pergi mana dah . 
home sweet home

bye

p/s : aku rasa cerita aku macam budak 12 tahun. memang aku 12 tahun pun. :P kbai



You May Also Like

0 000 orang comment