August :)

by - 8:30 PTG

Assalamualaikum,

Hye August, kita jumpa lagi tahun ni. Alhamdulilah. Bulan yang menjadi bulan favorite sentiasa since bulan aku dilahirkan. hakhakhak. Bulan apa pun tak kisah la, aku rasa semua bulan aku suka, bulan February ka May ka aku suka ja. tak ada hal lah. 

Cuma bulan August ni special la sikit, sebab selalu akan dapat wish *tahun ni agak agak dapat tak wish yang ditunggu tunggu* hahahaha. Belum tentu lagi dia tahu birthday aku ha. haish. Mimpi semua tu, MIMPI. Sudah sudah la Amalina bermimpi. 

Pada yang lahir bulan sama dengan aku tu, SELAMAT HARI LAHIR AWAK! semoga Tuhan sentiasa berkati dan memudahkan setiap apa yang awak semua lakukan. amin. Tak kisah la awak lahir berapa hari bulan pun, tua ka muda ka, kita tetap lahir pada bulan yang sama. *high 5*

Apa apa pun, hargai lah setiap hari yang awak semua lalui, sebab hari ini takkan sama dengan semalam atau esok. Setiap hari ada cerita suka dan duka yang kita sebagai manusia kena tempuh. Sama ada kau suka ka, kau tak suka ka, itulah hidup. Tempuh dan lalui dengan tenang. Setiap jalan yang berliku dihadapan pasti ada yang menarik sedang menanti di penghujung jalan. 

Semoga kita semua mampu lalui setiap permasalahan dengan penuh tenang. Semoga kau juga bahagia dan aku juga bahagia. Semoga kita semua merasa bahagia. 


noted : 23. 
jangan lupa wish okey. hakhakhakhak. :P



You May Also Like

0 000 orang comment