2017 : Love & Life

by - 1:16 PTG

Assalamualaikum,

My dear self 2017,
Ini surat untuk kau diri, untuk tahun 2017 belajar jangan jadi hati rapuh sangat dengan manusia sekeliling, itu biasa kalau disakiti, dan itu biasa kalau terluka, dan ianya sangat biasa bila kau lemah.

TAPI
Bila kau rasa nak jatuh, bangun dan belajar jadi kuat bukan hanya untuk diri sendiri tapi juga untuk diri orang lain yang sentiasa ada dibelakang walaupun tak dapat dilihat dengan mata.

2017
Adalah tahun untuk belajar jadi lebih bahagia dari sebelumnya. Untuk apa melihat pada yang mengalah tapi melihat pada yang tak kenal erti putus asa.

KUAT
Bukan bermakna bila disakiti kau pergi tapi belajar menerima dan telan segalanya. Bukan mudah nak deal dengan manusia yang ragamnya berjuta. Hari ni mereka sangat okey dan boleh jadi esok mereka pergi dari hidup kau macam tu ja.





DIRI,
Bahagia kan lah hati sendiri dahulu sebelum meletakkan kebahagiaan orang lain didalam hati. Taksalah untuk belajar jadi sedikit heartless untuk manusia sekeliling mengerti kau bukan mudah untuk ditolak ketepi ketengah.


For 2017, I hope I can create a lot of beautiful moment with person i love so much. I really hope our world can be a better place to stay. Stop torturing children and woman. Everyone need love, so why not we give our love to them. Please!

Do good and be good, people!
Lets be happy and keep smiling.
Dont be too stress, just chill and relax.
Have fun and give your love to someone deserve.

LOVE YOU, MY DEAR PEOPLES.

You May Also Like

0 000 orang comment