GIVEAWAY : Inspired Cath Kidston

by - 9:25 PG

Assalamualaikum,

Selamat pagi guys, yang tengah kerja tu, fokus dengan kerja. Yang tengah kelas cancel tu jangan nak sambung tidur pulak. Bangun!!!!!!!!!! yang ada kelas lambat tu, kita geng. Pukul 12 kejap lagi baru ada 1st class untuk this week.

By the way, aku ada benda nak kongsi dengan hangpa semua, ada benda best nak dikongsi. Kalau hangpa semua jenis follow aku, mesti tahu ada buat IG-Shop jual beg beg comel dari Inspired Cath Kidston. Memang kualiti gred terbaik. Memang yang terbaik aku bagi hangpa.



Boleh checkiout sini >>>>>>>> @by_freesia

So sempena aku nak hargai orang orang yang sentiasa menyokong aku, dan untuk customer yang aku kenal personal atau tidak. Ini giveaway untuk awak semua tau.

Kalau yang baru nak kenal dengan By Freesia pun boleh join juga. Sumpah!!!!!!!!!!!! nak join senang ja.

Syarat-syarat dia senang ja boleh tengok dekat bawah :


kalau hangpa semua tak ada Facebook boleh ja join dekat Instagram

kalau hangpa semua tak ada Instagram boleh la join dekat Facebook

suka hati ja nak join dekat mana pun. Aku mesti akan check semua. JANGAN RISAU.

Memang aku anjurkan GIVEAWAY ni nak bagi something.





Nak JOIN boleh KLIK 

FACEBOOK : Tekan Sini
INSTAGRAM : Tekan Sini

Join jangan tak join, mana tau rezeki kan. Okey GOOD LUCK semua.

tutup : 17.11.17

You May Also Like

0 000 orang comment