Cari Side Income Paling Mudah

by - 12:46 PTG

Assalamualaikum,
Hari ni I nak share 1 benda yang best, yang untuk nak cari SIDE INCOME dari rumah. Pada pegang phone tak ada buat apa, at least dapat juga masuk duit RM 10 ka RM 20 macam tu. Kira okey apa kan. Siapa ja senang senang nak bagi RM10 kalau tak ada buat apa. Ni main phone ja.

Benda yang aku nak share,

VASE SURVEY (SCAM KA? LEGIT KA?)

Apa yang best dalam Vase ni, you jawab ja survey yang team vase hantar, then dah boleh dapat RM 1 dalam account. Senang senang ja kan dan yang paling penting benda ni BUKAN SCAM wokey. memang betul duit masuk dalam akaun bank yang diregister.



Hari tu mula mula I nak sign up, I pun ingan SCAM, so gigih la tengok review semua orang, dan memang BUKAN SCAM. 

Biasa la, dalam I tak ada nak buat apa ni, duk saja ja dekat rumah, so why not, cari side income, lama lama simpan, boleh jadi banyak juga okey. Even dalam sebulan jawab survey ja dapat RM 50, siapa ja nak bagi weyh. So why not kan.

MUDAH ja cara nak join.

1. Sign up >>>>> click link ni https://getvase.com/?referral=c78f20
2. Masukkan detail, nak guna message or whatsapp. Nanti dia send code.
3. Then jawab survey
4. Dah dapat RM1.
5. Then nanti tunggu la bila bila akan ada survey masuk dalam EMAIL, then jawab, dapat la lagi duit. Kena sabar la untuk newbie tau.

MUDAHKAN?

Baru 2 hari I join ni, ada lah dalam RM 3 terkumpul, buat masa sekarang.



So ilmu perlu dikongsi, so hopefully, I dapat la bantu students yang memang perlu side income macam ni. Sebab I pun rasa benda ni tak susah dan fun ja. Jawab ja survey then duit dapat.

Memang tak rugi, dan yang penting vase ni, tak ada limit berapa duit yang terkumpul baru boleh cash out. Even RM 1 kalau nak withdraw pun boleh dah. No hal. Just nanti nak WITHDRAW, masuk ja account bank semua, then tunggu la dalam 2 ka 3 hari macam tu, duit dah masuk. 

So itu ja aku nak cerita. 
Bye.
See you again.
Insyaallah.




You May Also Like

0 000 orang comment