Happy Birthday Diri Sendiri

by - 9:36 PTG

Happy Birthday diri sendiri untuk tahun 2021, banyak benda berlaku tahun ni, banyak benda aku belajar, dan banyak benda yang aku belajar faham setiap apa yang terjadi. Semua benda yang terjadi ada hikmah dan sebab. Untuk apa aku pertikaikan semua benda yang telah terjadi.

Untuk Amalina, semoga terus tabah melalui dunia yang pelbagai dugaan dan rintangan. Semoga dipermudahkan segala urusan di dunia dan juga di akhirat. Jangan berhenti berjuang untuk kebahagiaan diri sendiri. 

Terima kasih semua untuk ucapan dan doa, terima kasih sebab spend masa 1 minit untuk text segala ucapan dan doa even tengah sibuk dengan urusan seharian. Terima kasih masih ingat birthday aku, even aku pun lupa, until baca wish dari mama, baru macam "eh birthday aku." Effect makin tua agaknya.

Terima kasih untuk kek, makanan dan hadiah. Terharu kejap. Susah susah ja sanggup order itu ini untuk hantar dekat rumah aku. Ya Allah, you guys sweet nya, even tahun ni, aku hampir terlupa semua birthday kawan kawan dan keluarga, tapi terima kasih masih ingat birthday aku. Aku jenis orang yang tak akan lupa tarikh penting orang tapi tahun ni, terlalu banyak benda dalam kepala, lupa habis semua. I'm so sorry. Truly sorry. Aku gantikan semua balik tahun depan, insyaallah jika masih ada nyawa. 

Aku doakan segala doa doa dan ucapan yang awak awak semua tinggalkan di message, wall facebook, dm and etc, berbalik kembali untuk awak awak semua. Semoga untuk hari hari mendatang, segalanya penuh kebahagiaan dan kegembiraan. Aamiin.




To my family, thank you so much.



To my friends, thank you for surprise. I am surprised. Pagi pagi foodpanda call nak hantar makanan.

I was like "eh saya tak ada order pun hari ni."

Untuk brownies yang sedap juga, masyaallah.



Untuk kek pisang yang lembut and juicy. Daebak. Thank you kembar. 

 Thank you sebab susah susah ja hantar semua ni.



Thank you untuk shawl yang cantik. Favourite color, favourite brand and from favourite person. hahaha.



Thank you little babies and family. 



Kek comel sangat, just brighten up my days after a few hassle this year. Feeling good again. 

Thank you so much. For all the amazing books, gonna read them up later.


Thank you untuk lampu yang comel.

Thank you untuk canvas (color by number) yang gigih nak siapkan cepat cepat hahaha.


Thank you Ila untuk reusable cup yang memang paling digunakan hahahahaha. Macam tahu tahu ja ada dalam shopee cart. 


Thank you so much

Untuk semua August's babies, happy birthday!


You May Also Like

0 000 orang comment